ویژه برنامه های رادیو فرهنگ در سوگ امام یازدهم

رادیو فرهنگ شنبه سوم آبان ماه و هشتم ربیع الاول که مصادف است با شهادت امام حسن عسکری(ع) ویژه برنامه ندبه های انتظار را تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ ویژه برنامه «ندبه های انتظار» به منظور روایت بخش هایی از زندگی پربرکت امام حسن عسگری (ع) و با هدف اهمیت اخلاق در کلام امام حسن عسکری(ع) و همچنین بررسی امام شناسی از منظر امام یازدهم شعیان جهان میزبان حجت الاسلام کیفی بجستانی و حجت الاسلام دکتر اسدالله طاهر رضی است.

در این برنامه ضمن معرفی ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی امام حسن عسکری(ع)، بررسی وقایع دوران زندگی و حیات این بزرگوار به نقش ایشان درخصوص آماده کردن افکار مسلمین برای امامت حضرت ولی عصر(عج) می‌پردازد و به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) درباره فرهنگ انتظار و ویژگی های منتظران در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) مطالبی بیان می شود 
پخش مداحی و نوحه های مناسبتی؛ از دیگر بخش‌های این برنامه است.
ویژه برنامه ندبه های انتظار کاری از گروه تولید و تامین  رادیو فرهنگ است که ساعت۲۲ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

همچنین رادیو فرهنگ در روز شهادت امام حسن عسگری (ع)ویژه برنامه « روایت یازدهم » را تقدیم شنوندگان می کند.
 ویژه برنامه « روایت یازدهم » یکشنبه ۴ آبان ماه با موضوع بررسی دوران امامت امام حسن عسگری علیه السلام از  رادیو فرهنگ پخش می شود. 
در بخش کارشناسی این برنام فعالیتهای علمی و سیاسی و اجتماعی حضرت با حضور دکتر منتظرالقائم و دکتر دهدست و استاد قدیری بررسی می شود.
ویژه برنامه « روایت یازدهم» یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود

کد خبر 986369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha