خداوند متعال منتظر بازگشت گناه کاران از راه توبه است

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا گفت: توبه راهی برای بازگشت گناه کاران به پرهیزگاری و ایمان هست و خداوند متعال منتظر استفاده بندگان از این راه برای استغاثه و استغفار است.

حجت الاسلام «ابوالفضل یاقوتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: توبه راهی برای بازگشت گناه کاران به پرهیزگاری و ایمان هست و خداوند متعال منتظر استفاده بندگان از این راه برای استغاثه و استغفار است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی بستر مناسبی در استفاده از آموزه های دینی را به افراد آموزش می دهد و می توانند با توبه بسیاری از بار گناهان خود را در بارگاه تعالی کم کنند.   

 

وی تاکید کرد: خداوند متعال در سوره حدید آیه 16 همه انسان ها را به نرمش دل برای گرویدن به سوی خود دعوت می کند و این نشانه لطف و آمرزش انسان ها از طریق توبه و کم کردن گناهان خود است.

 

حجت الاسلام یاقوتی افزود: حتی امروز نیز می بینیم برخی از افراد به کما می روند و خانواده هایشان منتظر بازگشت به زندگی هستند البته که در خصوص بخشش گناهان نیز این چنین هست که خیلی ها در ورطه گناه های بسیار هستند و خداوند متعال منتظر بازگشت آنها با استفاده از توبه و استغفار است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا ادامه داد: با توجه به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه نشانه هایی برای بهره مندی از سلامت معنوی دیده می شود که راهکار آن استفاده از سبک زندگی اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی افراد است.

 

حجت الاسلام یاقوتی عنوان کرد: حمله رسانه های غربی برای مخدوش کردن ذهن های نوجوانان و جوانان برای دوری از دینداری و ایمان به خداوند متعال روز به روز افزایش می یابد و این مسئله موجب سست شدن ایمان ها و تزلزل در باورها می شود.

 

وی اذعان داشت: خداوند متعال راه سعادت و نیک بختی را به همه انسان در کتاب آسمانی قرآن کریم نشان داده است و استفاده از سبک زندگی اسلامی می تواند ما را به راه صراط مستقیم هدایت و راهنمایی کند.

 

کد خبر 986381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha