اختصاص ۴۵۰ سهمیه احداث واحدهای مسکونی برای اقشار کم درآمد

غلامی، سهمیه احداث واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و فاقد مسکن در شهرستان درمیان را ۴۵۰ مورد اعلام کرد.

«علی غلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند سهمیه این شهرستان در زمینه احداث واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و فاقد مسکن را 450 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد سهمیه، تا کنون  پس از ثبت نام الکترونیکی برای  238 نفر پرونده تشکیل شده است.

 

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درمیان تعداد افراد معرفی شده به بانک را 24 مورد دانست و مهمترین دلایل برای عدم استقبال را موات بودن اراضی شهرهای قهستان، گزیک و طبس و نداشتن سابقه 5 سال سکونت مستمر در شهر مورد تقاضا دانست.

 

 

غلامی سهمیه سال گذشته این شهرستان در زمینه احداث واحد های مسکونی را 300 مورد اعلام کرد و افزود: سال گذشته سهمیه به طور 100 درصدی  جذب و اجرا شد.

 

 

به گفته وی علاوه بر پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به متقاضیان برای احداث واحدهای مسکونی، تسهیلات 30 میلیون تومانی هم به صورت بلاعوض بر اساس تخصیص اعتبار از سازمان برنامه و بودجه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

 

وی با بیان این که برای پرداخت تسهیلات نیاز به ضامن کارمند و... نیست و ضمانت ها زنجیره ای است، ابراز امیدواری کرد مشکل 5 سال سکونت مستمر اصلاح شود تا شاهد استقبال بیشتر متقاضیان فاقد مسکن در این زمینه باشیم.

 

 

 

کد خبر 986420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha