توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گوسفندی بین نیازمندان استان فارس

حجت الاسلام امیدی گفت: مرحله دوم توزیع گوشت بین نیازمندان با توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گوسفندی با همکاری این ستاد و به همت موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» توزیع شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، کانون های مساجد، در همدلی و مواسات خوش درخشیدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: مرحله دوم توزیع گوشت بین نیازمندان با توزیع یک هزار و 500 بسته گوشت گوسفندی با همکاری این ستاد، انجام شد.

وی با اشاره به اینکه هر بسته یک و نیم کیلوگرم وزن داشت، اظهار کرد: این گوشت ها توسط موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه شده بود و با همکاری ستاد کانون های مساجد فارس و کمیته امداد امام خمینی استان فارس بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام امیدی افزود: در مرحله اول 2 هزار بسته توسط این موسسه آماده شده بود، بین نیازمندان استان با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کمیته امداد امام خمینی استان و اداره کل زندان های استان فارس توزیع شد.

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 986519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha