اعمال مجدد محدودیت های کرونایی در شهرستان شیراز

حقیقی گفت: محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر در شهرستان شیراز ادامه خواهد داشت و تا ۹ آبان مجددا تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول حقیقی»، امروز (شنبه 3 آبان) از تمدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر در شهرستان شیراز ادامه خواهد داشت.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز افزود: پیش از این از 23 مهر تا 2 آبان این محدودیت ها اعمال شده بود که مجددا تا 9 آبان تمدید می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز اضافه کرد: بدین ترتیب، مدارس، دانشگاه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینماها و سالن های تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و رشته‌های ورزشی پربرخوردی همچون جودو، مانند کشتی و کاراته تعطیل خواهند بود.

وی تاکید کرد: لازم است تا دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و کتابخانه‌ها آموزش‌های خود را به صورت مجازی اجرا کنند.

حقیقی با اشاره به شیوه نامه اعمالی در حوزه مراکز ارائه مواد غذایی بیان کرد: تالارهای پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها تعطیل هستند اما رستوران‌ها، فست فودها و آب میوه و بستنی فروشی‌ها به صورت بیرون بر می توانند فعالیت داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز تاکید کرد: لازم است تا مردم برای حفظ سلامت خود و جامعه و با توجه به شروع فصل سرما بیش از پیش به توصیه های لازم برای پیشگیری از کرونا توجه کنند.

کد خبر 986526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha