برگزاری جشن‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در مساجد صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده از برگزاری جشن‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) اظهار کرد: نهم ربيع‌الاول سالروز آغاز امامت و ولايت حضرت مهدی(عج) امام شيعيان است، همچنين روز تجديد عهد و پيمان با آن يگانه دوران، روزی كه بيعتی دوباره را با ساحت حضرتش می‌طلبد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: نهم ربيع‌الاول زمان مناسبی برای عهد و بيعتی دوباره با آرمان‌های حضرت مهدی(عج) و توجه عموم مردم به توسعه و ترويج فرهنگ مهدوی است.

 

وی با اشاره به اینکه همزمان با شب و روز نهم ربیع‌الاول جشن‌های آغاز امامت امام زمان (عج) در مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا برگزار می‌شود گفت: بیش از 70 مسجد صومعه‌سرا میزبان عاشقان حضرت مهدی موعود(عج) هستند تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای ظهور امام زمان(عج) دعا کنند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه مبلغان بومی و اعزامی در مراسمات جشن و سرور اقدام به سخنرانی می‌کنند تصریح کرد: معرفت افزایی و همچنین افزایش شناخت امام زمان(عج) از جمله موضوعات سخنرانی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برای کاهش فاصله جامعه از فرهنگ مهدویت باید برنامه‌های اجرایی و جشن‌های مردمی را به نحوی مدیریت کنیم که معرفت افزایی و افزایش شناخت از مهدویت را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 986572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha