برپایی موکب الحسین (ع) در شب شهادت امام حسن عسکری به همت کانون «سلاله پاکان»

بهمن زادگان گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، با برپایی موکب «الحسین (ع)» به عزاداری و سوگواری در رثای امام حسن عسکری (س) پرداختند.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) که در سال های گذشته با سخنرانی حجت الاسلام «سید علی آیت اللهی» برگزار می شد امکان پذیر نبود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم افزود: به رسم ارادت و احترام به ساحت مقدس حضرت امام حسن عسکری (ع)، برنامه عزاداری و سوگواری به شکل محدودتر و در فضای باز جنب حسینیه آیت الله «سید حسین آیت اللهی» با همکاری کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه در شب شهادت این امام همام برگزار شد، عنوان کرد: سخنرانی پیرامون ویژگی ها و شاخصه های رفتاری و نحوه زندگی امام حسن عسکری (ع) توسط حجت الاسلام «علی قائمی» و روضه خوانی در وصف یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

بهمن زادگان ادامه داد: همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم، با راه اندازی موکب، به پذیرایی عزاداران و سوگواران امام حسن عسکری (ع) پرداخته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» جهرم با قدردانی از دست اندرکاران و عوامل برگزار کننده این مراسم، از شرکت کنندگان در این محفل معنوی که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجبات خشنودی ائمه اطهار (ع) را مهیا کردند، قدردانی کرد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 986606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha