طرح آمران سلامت با هدف اجرای فرمان رهبرمعظم انقلاب در البرز اجرا می شود

خلفی با اشاره به اجرای فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی و جهادی در جهت کنترل ویروس کرونا گفت: طرح آمران سلامت با هدف کنترل ویروس کرونا و در راستای فرمان رهبرمعظم انقلاب در البرز اجرا می شود.

« محمدباقر خلفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر اجرای طرح آمران سلامت در البرز گفت: طرح آمران سلامت با هدف اجرای فرمان رهبرمعظم انقلاب در البرز اجرا می شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به اجرای فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر بهره گیری از ظرفت های مردمی و جهادی در جهت کنترل ویروس کرونا گفت: طرح آمران سلامت با هدف کنترل ویروس کرونا و در راستای فرمان رهبرمعظم انقلاب در البرز اجرا می شود. 

 

وی ادامه داد: طرح آمران سلامت در قالب آموزش های همگانی به مردم، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت های بهداشتی درمانی از افراد آسیب پذیر اجتماع برنامه ریزی شده است.

 

خلفی اظهار کرد: اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر استان البرز در مکان های شلوغ مانند ورودی مترو، ترمینال های مسافرتی آموزش های لازم را با هدف پیشگیری از ابتلاء به این بیماری در قالب برپایی چادرهای جمعیت هلال احمر ارائه می دهند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به اجرای این طرح از ۵ آبان ماه سال جاری خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان البرز با برپایی ۱۰۰ پایگاه در سطح استان در روند اجرای طرح سلامت اهتمام دارند.

 

 

کد خبر 986619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha