دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت

قاسمی از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد.‌

سیداکبر قاسمی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در احادیث و آیات قرآن بسیار سفارش شده است اظهار داشت: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیرت در حوزه های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمنان علیه اسلام و نظام است.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: بی توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله های است که نیروهای امنیتی و حفاظتی بدان توجه دارند و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.‌


قاسمی با اشاره به توطئه های دشمنان در شبکه های ماهواره ای تصریح کرد: متاسفانه با گستردگی شبکه ها و فضاهای مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بندو بار توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.


وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به سگ گردانی که نشات گرفته از فرهنگ بی بند وبار غربی است و گسترش آن در جامعه اشاره و اعلام کرد: در پارک کشاورز رشت یکی از بانوان ارزشی که در حال امر به معروف  و نهی از منکر در خصوص سگ گردانی توسط یکی از شهروندان بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


قاسمی با تاکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می کند گفت: این هتاک به امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.


وی ادامه داد: ما در کشوری زندگی می کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم کردیم و شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی بندو بار غربی باشیم.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برخورد جدی نیروهای امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: انتظار می رود مسئولین دستگاه های اجرایی در شهر رشت وظایف خود را به درستی انجام داده تا شاهد چنین صحنه هایی در جامعه و سگ گردانی، خصوصا داخل پارک ها، خیابان، داخل خودرو و داخل مغازه ها نباشیم و شهرداران منطقه بهتر است وظایف خودشان را در پارک هاو.... به درستی انجام دهند.

کد خبر 986641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha