سوگواره «امام حسن عسگری (ع)» برگزار شد / یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد(ع) خلخال گفت: سوگواره «امام حسن عسگری (ع)» همزمان با سالروز شهادت آن حضرت در مسجد امام جعفر صادق (ع) با حضور فعالان و اعضای این کانون برگزار شد.

«بهروز ساقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سوگواره «امام حسن عسگری (ع)» همزمان با سالروز شهادت آن حضرت در مسجد امام جعفر صادق (ع) با حضور فعالان و اعضای این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد(ع) خلخال تصریح کرد: برپایی آئین عزاداری و مداحی در سوگ آن حضرت و تبیین اندیشه حضرت امام حسن عسگری (ع) برای نسل امروز از دیگر برنامه های معنوی به همین مناسبت بود.

 

وی اعلام داشت: توزیع یک هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت که از بیماری کرونا آسیب دیده اند از دیگر برنامه های معنوی به همین مناسبت بود.

 

 

ساقی ادامه داد: این طرح اکرام و اطعام نیز با شعار ظهور امام زمان (عج) و با قرائت دعای فرج همراه بود که فضای معنوی را به همراه داشت.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد(ع) افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تهیه و پخت این اطعام رعایت شد.

 

ساقی بیان کرد: گام های استوار برای برپایی چنین برنامه های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ظهور و به عنوان پیروان آن حضرت صورت گرفت که امیدواریم مقبول درگاه احدیت باشد.

 

کد خبر 986648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha