آغاز به کار مهدکودک مدرن بشیر متناسب با فضاسازی اسلامی در دزفول 

فرهمندپور از آغاز به کار مهدکودک بشیر متناسب با فضاسازی اسلامی در دزفول خبر داد و گفت: با فضاسازی‌ اسلامی و متناسب با جوامع امروزی می‌‌توان گام‌های موثری در جهت رشد فکری و خلاقیت و اندیشه‌های کودکان برداشت.

«علی فرهمندپور» شامگاه (یکشنیه ۴ آبان) در حاشیه بازدید از مهدکودک بشیر دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: این مهدکودک زیر نظر حوزه علمیه الزهرا دزفول فعالیت دارد در مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ مترمریع و زیربنای ۸۸۰ مترمربع با کمک خیرین ساخته شده و از طراحی، نورپردازی و چیدمانی متفاوت با دیگر مهدهای کودک برخوردار است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: امکانات جدیدی که برای آموزش کودکان و نونهالان در سراسر کشور استفاده می‌شود در این مهد به کار رفته است تا فضایی متفاوت جهت تعلیم و تربیت در اختیار کودکان قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: در جوامع مدرن امروزی به دلیل مشغله خانواده‌ها بخش اعظمی از تربیت فرزندان که نقش موثری در آینده کودک و جامعه دارد به عهده مربیان مهدکودک است از این رو با توسعه امکانات و فضای مهدکودک‌ها باید به این امر مهم کمک کرد.

 

فرهمندپور ادامه داد: با فضاسازی‌ اسلامی و متناسب با جوامع امروزی می‌توان گام‌های موثری در جهت رشد فکری و خلاقیت و اندیشه‌های کودکان برداشت.

 

وی تصریح کرد: از شهروندان نیز دعوت می‌شود تا پس از شروع فعالیت‌ مراکز آموزشی به صورت عادی، از مهدکودک بشیر که در نوع خود بی‌نظیر و معتبر است بازدید کنند.

 

کد خبر 986651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha