راه‌اندازی مجدد ۹ واحد تولیدی در زنجان

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: در ۶ماهه نخست امسال‌ بیش از ۴۰ واحد صنعتی خدمات حقوقی دریافت کردند و امروز شاهد راه‌اندازی ۹ واحد تولیدی تعطیل شده از محل همین حمایت‌های حقوقی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جریان آغاز به فعالیت دو واحد تولیدی در زنجان اظهار کرد: امروز در مجموعه‌ای هستیم که مهندسان جوان در عرصه کارآفرینی فعالیت دارند.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن باید پیام این جلسات را بشنود و این توفیقات بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امروز ما اعلام حمایت و پشتیبانی خود را از این شرکت اعلام می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در حمایت از این شرکت‌ها دریغ نخواهد کرد، گفت: در هر برهه باید نسخه شفابخش مقام معظم رهبری را عملیاتی و اجرایی کنیم و همه مسؤولان باید در این مسیر قرار گیرند و پشتیبانی خود را از حوزه اشتغال نشان دهند.

 

صادقی نیارکی افزود: ۶ ماهه اول امسال‌ بیش از ۴۰ واحد صنعتی خدمات حقوقی دریافت کردند و امروز شاهد راه‌اندازی ۹ واحد تولیدی تعطیل شده از محل همین حمایت‌های حقوقی هستیم.

 

وی افزود: در بیش از ۳۰ واحد نیز از تعطیلی این‌ واحدها جلوگیری شده است و امیدواریم ما شاهد پیشرفت و توسعه صنعت اقتصاد و تولید استان با این حمایت‌های حقوقی باشیم.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش گذر از مشکلات فعلی اقتصاد است، اضافه کرد: دستگاه قضا نیز بر خود وظیفه می‌داند تلاش خود را برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، افزایش دهد.

 

وی با اشاره به اینکه تملک باید آخرین راه‌حل بانک‌ها برای طلب وصول از واحدهای تولیدی باشد، اضافه کرد: چرا باید بانک در مرحله اول به سمت تملک حرکت کند و یا اینکه واحدی که توسط بانک به تملک درمی‌آید، تعطیل می‌شود.

 

صادقی نیارکی با بیان اینکه نیاز امروز کشور، اقتصاد، تولید، معیشت و .... است و جهش تولید با حمایت اتفاق می‌افتد و با همکاری همه بخش‌ها می‌توان شاهد جهش تولید در پایان سال بود، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته شاهد از سرگیری فعالیت ۹ واحد از ۱۸ واحد تملک شده در استان هستیم.

 

وی همچنین به آغاز فعالیت واحد تولیدی پیشگامان رهایی ویژه معتادان بهبود یافته اشاره کرد و گفت: اعتیاد به‌ عنوان یک بیماری باید درمان شود.

 

صادقی نیارکی گفت: برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد، درمان معتادان در دستور کار جمهوری اسلامی ایران است که نظر قانون‌گذار و مقامات قضایی بر این است که اعتیاد جرم نیست.

 

وی ادامه داد: اگر برای معتادان بهبودیافته اشتغال ایجاد شود، راه برگشت به مسیر غلط گذشته بسته می‌شود و تجربه نشان داده که ۸۰ درصد معتادان که شغل دارند، اشتباهات خود را تکرار نمی‌کنند.

کد خبر 986664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha