تکریم ارباب رجوع، مهمترین رکن کار در دستگاه قضایی است

دهشیری گفت: تکریم ارباب رجوع مهمترین رکن کار در دستگاه قضایی است که باید از بدو ورود مراجعین تا ختم امور آنها مورد اهتمام مجموعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «غلامعلی دهشیری» صبح امروز در بازدید از مجموعه یگان حفاظت دادگستری استان، گفت: کیفیت برخورد و مواجهه با مردم در بدو ورود افراد به دستگاه قضایی بسیار مهم و در نگاه آنها اثرگذار است که باید به بهترین شکل ممکن با مردم و ارباب رجوع برخورد روبرو شد و کرامت، شخصیت و شانیت  آنان را به مجموعه حفظ کرد.


وی ضمن تقدیر از مجموعه یگان حفاظت به لحاظ تأمین سخت افزار بازرسی بدون لمس در ورودی های دادگستری، گفت: شرایط بیماری کرونا ایجاب می کند تا به گونه ای عمل کرد تا از ازدحام مردم کاسته شود و شرایط برای ورود ضمن رعایت مسائل حفاظت فیزیکی و امنیت محیط تسهیل شود.


این مقام قضایی، تصریح کرد: گرچه اکنون به لحاظ ممنوعیت تجمع که مصوب ستاد کروناست، دستگاه قضایی نیز باید از حضور کارکنان خود و مراجعین تا سرحد امکان بکاهد اما در شرایط عادی نقش یگان حفاظت در صیانت از مجموعه و تکریم ارباب رجوع و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی نقش مهم و اثر گذاری است.

کد خبر 986719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha