کارگاه توانمندسازی مبلغان و مروجان فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود

کارگاه یک روزه توانمندسازی مبلغان، مروجان فرهنگی نواحی و حوزه ها مقاومت بسیج خواهران و برادران با عنوان«روشنا» اواسط آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کارگاه یک روزه توانمندسازی مبلغان، مروجان فرهنگی نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران و مدیران فرهنگی و هنری نواحی مقاومت بسیج با عنوان «روشنا» برگزار می شود.

 

این کارگاه به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان و اواسط آبان ماه سال جاری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور اساتید مجرب در زنجان برگزار می‌شود.

 

چرایی و فلسفه شبکه روشنگری، امید آفرینی و ایجاد فضای واقع‌بینانه به آینده انقلاب، بسط گفتمان مقاومت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مهدویت و ارتباط بین اقتصاد و فرهنگ از محورهای کارگاه روشنا عنوان شده است.

 

این کارگاه جهادی بزرگ است که اعضای اصلی آن مدرس، مبلغ، راوی و روشنگر با انگیزه‌ای جهادی در این طرح شرکت و در راستای افزایش بصیرت در جامعه تلاش می‌کنند.

 

کارگاه روشنا در نظر دارد با ایجاد و استفاده از ظرفیت فرهنگی و توانمندسازی فعالان فرهنگی در خصوص فعالیت جوانان مومن انقلابی‌ در فضای مجازی و ایجاد بستر فعالیت فرهنگی و مذهبی از ابزار هنر و فضای مجازی در راستای روشنگری در آحاد مردم استفاده مناسب کند.

کد خبر 986735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha