خادمیاران رضوی قائم‌شهر بیش از سه میلیارد ریال به محرومین کمک کردند

فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) مهرماه امسال و دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) به نیت امام مهربانی‌ها بیش از سه میلیارد ریال صرف دستگیری از خانواده‌های نیازمند و محروم شهرستان قائم‌شهر کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح تهیه و توزیع کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با مهرماه،اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این ایام بیش از سه میلیارد ریال صرف دستگیری از  خانواده‌های نیازمند و محروم کردند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر گفت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر ، سخن گهربار آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) مبنی بر "کمک کردن به ضعیفان و محرومان از بهترین انواع صدقه است" را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و به‌طور مستمر به‌عنوان سفیران امام مهربانی‌ها و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در تلاش‌اند .

 

وی دستگیری از نیازمندان و محرومان و خدمت تحت لوای مقدس ثامن‌الحجج امام رئوف ، که یکی از ارزشمندترین نعمت‌های الهی است را از مهم‌ترین اهداف خادمیاران دانست، اذعان کرد: همه ما نسبت به یکدیگر مسئولیم و باید به فکر همدیگر باشیم.

 

فاضل زاده  به شیوع کرونا و اهمیت پرهیز از سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ایام شهادت امام رضا(ع) در شهر و دیار خود عزاداری و سوگواری کردند و علاوه برپایی ۱۳۵ مجلس عزاداری خانگی در منازل شهدا و خادمیاران با هزینه‌ای به مبلغ ۳۶۰  میلیون ریال ، مراسم باشکوهی نیز در روز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در جوار بیت شریف شهید مدافع حرم « محمد بلباسی» با هزینه‌ای بالغ‌بر 40 میلیون ریال برگزار کردند .

 

وی در ادامه بیان کرد : تهیه و توزیع ۷۲۹ سبد کالای معیشتی، ۱۴۳ بسته گوشت معادل سه رأس گوسفند ذبح‌شده ، ۵۷۰ قرص نان ، ۳۴۲ کیلوگرم برنج اعلاء و همچنین طبخ و توزیع سه و۳۲۵ پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  جمعاً به ارزش دو میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال، حاصل تلاش شبانه‌روزی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در مهرماه سال جاری بوده است .

 

فاضل زاده با اشاره به اینکه خدمات خادمیاران محدود به این فعالیت‌ها نبوده و خدمت به نیازمندان زمان و مکان نمی‌شناسد ، گفت : به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان ، علاوه بر کمک مالی به مبلغ ۱۷۵ میلیون ریال به ۲۸۵ نفر از نیازمندان در قالب کارت هدیه و وجه نقد ، جهیزیه برای دو نوعروس ، یک یخچال برای یک خانواده نیازمند، ظروف خانگی برای سه خانواده ، تبلت برای دو دانش‌آموز خانواده‌ی بی‌بضاعت ، فرش برای یک خانواده ، لوازم‌التحریر برای هفت دانش‌آموز جمعاً به ارزش ۱۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت .

 

وی یادآور شد : یک واحد ساختمان نیز با اجاره بهاء ماهانه به ارزش ۲۵ میلیون ریال به‌طور رایگان در اختیار زوج جوانان محروم قرار گرفت .

 

فاضل زاده در پایان سخنانش گفت: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) در هفتمین ماه از سال جاری ۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال خدماتی شامل  اجرای طرح سفره مهربانی۳ برای پنج نیازمند، تهیه دارو و انجام هزینه درمان 15 بیمار، پرداخت اقساط معوقه 2 نیازمند و انجام ویزیت رایگان برای ۳۳ محروم برای نیازمندان انجام دادند.

 

کد خبر 986747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha