جشن نهم ربیع الاول در کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) از برپایی جشن نهم ربیع الاول برای سلامتی و تعجیل در ظهور و توسل و استغاثه برای نابودی ظلم و ستم و نابودی ویروس منحوس کرونا از جهان اسلام در مسجد آقاکاظم با مشارکت اعضای این کانون خبر داد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن نهم ربیع الاول در کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برای سلامتی و تعجیل در ظهور و توسل و استغاثه برای نابودی ظلم و ستم و نابودی ویروس منحوس کرونا از جهان اسلام در مسجد آقاکاظم با مشارکت اعضای این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این برنامه معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بعد از نماز مغرب و عشاء امروز دوشنبه 5 آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: کانون های مساجد به عنوان خط مقدم جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب وظیفه مهمی در راستای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت دارد.

 

جبارزاده ادامه داد: فرهنگ مهدویت زمینه تعالی رشد دینی در جامعه و بالندگی در سبک زندگی می شود و باید با اتکا به آرمان ها و ارزش های انقلابی زمینه ساز حکومت عدل باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: چشم انتظار قدم های امام زمان (عج) برای گسترش عدل و داد در سطح جهان هستیم تا ظلم و ستم برای همیشه برچیده شود.

 

جبارزاده عنوان کرد: باید به عنوان منتظران واقعی آن حضرت در ترویج اندیشه مهدویت همت بیشتری داشته باشیم.

 

کد خبر 986750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha