۲۵ نویسنده دفاع مقدس گیلان تجلیل می شوند

فاضلی از تجلیل از ۲۵ نویسنده دفاع مقدس گیلان در همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری استان خبرداد.

«فیروز فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری اظهارداشت: نویسندگان ادبیات پایداری حافظان، میراث داران و پاسداران وقایع، رخدادها و حماسه های دفاع مقدس هستند که نقش مهمی در حفظ و انتقال فرهنگ ایثار دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دفاع مقدس را برگ غرورآفرین تاریخ معاصر کشور ما دانست و افزود: در این راستا و به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس همایش تجلیل از نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری گیلان با حضور «محمدرضا سنگری» چهره برجسته ادبیات پایداری کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

 

وی از تجلیل از 25 نویسنده دفاع مقدس گیلان خبر داد و تصریح کرد: تجلیل از سازمان‌هایی که در انتشار کتاب‌های دفاع مقدس کوشا بودند و همچنین نهادهای مردمی که به این امر اهتمام داشتند از دیگر برنامه‌های این همایش است.

 

فاضلی با بیان اینکه در این جلسه برخی از چهره‌های رزمنده دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا حضور دارند اعلام کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی ساعت 10 صبح سه شنبه(6 آبان ) در حسینیه هنر رشت واقع در میدان بسیج (صیقلان)، خیابان آیت الله شهید احسانبخش، کوچه جورابچی برگزار می‌شود.

کد خبر 986760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha