استقبال جوانان از کتابخانه امیر المومنین (ع) روستای وانان

محمدپور گفت: با توجه به شیوع کرونا و لغو برنامه های تجمعی استقبال جوانان از کتاب و کتابخوانی افزایش پیدا کرده است که به همین منظور کتابخانه امیر المومنین (ع) کانون منتظران نور وانان اقدام به تهیه کتاب های مدنظر جوانان کرده است.

«آیت الله محمدپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و لغو برنامه های تجمعی استقبال جوانان از کتاب و کتابخوانی افزایش پیدا کرده است که به همین منظور کتابخانه امیر المومنین (ع) کانون منتظران نور وانان اقدام به تهیه کتاب های مدنظر جوانان کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد حضرت سید الشهدا (ع) روستای وانان ادامه داد: استقبال جوانان و نوجوانان از کتاب تاثیر بسزایی در ترویج کتاب و کتابخوانی دارد.

 

وی تصریح کرد: به‌روز کردن کتاب های کتابخانه امیر المومنین (ع) کانون منتظران نور باعث شده است تا جوانان زیادی به سمت کتاب روی بیاورند.

 

محمدپور گفت: با توجه به شیوع کرونا کتاب های درخواستی به درب منازل اعضای فعال کانون فرهنگی هنری منتظران نور ارسال می شود و بعد از سه روز به کتابخانه بازگردانده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای وانان ادامه داد: اجرای برنامه های متنوع در فضای مجازی اعم از «شنبه های کتاب»، مسابقات نقاشی، مسابقات کتابخوانی و کلاس های قرآنی از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری منتظران نور در ایام کرونا است.

 

کد خبر 986762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha