طرح تخفیف عوارض شهری در بجنورد آغاز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد از آغاز اجرای طرح تخفیف نقدی عوارض شهری در این شهر خبر داد و گفت: شهروندان در این طرح از تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی بهره‌مند می‌‎شوند.

«منصور طلایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای طرح تخفیف عوارض شهری در بجنورد خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بجنورد، عوارض ساختمانی، ارزش معاملاتی کمیسیون ماده ۱۰۰، قبوض نوسازی اعم از گذشته و حال و عوارض کسب و پیشه  اعم از گذشته و حال مشمول این تخفیف می شود.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد افزود: شهروندانی که اقدام به پرداخت نقدی بدهی خود در حوزه ساخت و ساز و عوارض آن تا پایان آذر سال جاری می کنند از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار می شوند.

 

طلایی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی، کسانی که تا پایان بهمن ماه سال جاری تسویه و اقدام به پرداخت نقدی بدهی خود کنند از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

 

وی اظهار داشت: همچنین کسانی که از اول تا پایان روز ۲۵ اسفند ماه سال جاری اقدام به تسویه نقدی بدهی خود کنند، مشمول تخفیف ۱۵ درصدی می شوند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد از شهروندان خواست تا اتمام مدت باقیمانده برای بهره مندی از این تخفیفات به نزدیک ترین دفتر پیشخوان مراجعه کنند.
 

کد خبر 986794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha