انتظار مردم، حضور بزرگان در وسط میدان، در کنار مردم و بخش درمان است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: انتظار مردم در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان در کنار مردم و بخش درمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، صبح امروز امام جمعه موقت شهرستان ورامین با ریاست بیمارستان مفتح دیدار کرد و از نقش بی بدیل بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر نمود.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین، در جریان این دیدار گفت: خلأ جدی شهرستان ورامین عدم اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا بوده و هست و آثار آن در مدیریت افکار عمومی برای مبارزه با این بیماری دیده می شود،متاسفانه برای ارائه آمارها مشکل وجود دارد و به مردم اطلاع رسانی مطلوبی نشده است.


وی تصریح کرد: در جذب کمک های مردمی و ورود گروه های جهادی ما سردرگم هستیم و اگر ستاد مبارزه با کرونا  آمار دقیقی ارائه می کرد می شد، از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.


محمودی بیان کرد: ظرفیت دفتر امام جمعه و روحانیت شهرستان، آماده همکاری با کادر بهداشت ودرمان بوده وهست.


امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از ستاد مبارزه کرونای استان تهران اظهار داشت: از دکتر زالی و ستاد مقابل با کرونا استان تهران توقع بود به شهرستان های استان تهران سرکشی کنند و کمبود های شهرستان ها از نزدیک لمس و دستورات لازم را صادر می کردند.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تاریخ در آینده این مقطع را با این بیماری در کشور ما قضاوت خواهد کرد و اگر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم آیندگان ما را تحسین خواهند کرد.


وی این مقطع را مشابه زمان جنگ برای بزرگان دانست و در این باره اظهار داشت: در زمان جنگ فرماندهان نظامی وسط میدان بودند و انتظار مردم در شرایط فعلی حضور بزرگان در وسط میدان و کنار مردم و بخش درمان است.

 

دکتر مجتبی بنداد کرمانی رئیس بیمارستان مفتح شهرستان ورامین، هم از اعلام آمادگی و دلگرمی دادن امام جمعه موقت شهرستان ورامین به بخش درمان تشکر کرد و گفت: برای اضافه کردن تخت اورژانس مشکل نداریم ولی هر تخت امکانات خاص می خواهد که برای تجهیز آن مشکل داریم.


وی ادامه داد: باید با توجه به تعداد بالای مراجعین باید شرایط مناسب تری فراهم آید که در این رابطه درحال تلاش هستیم،الان با وضعیت کرونا پذیرش ما دو برابر شده است و همیشه یک بخش بیمارستان درگیر عمل ها و خدمات به مریض های خاص آن بخش است.


دکتر کرمانی وضعیت آینده را خطرناک توصیف کرد و گفت: در مهرماه تعداد مراجعات ما به ۶۰۰ عدد بیمار در روز رسیده است که یک و نیم برابر روزهای تابستان امسال است و اگر توجه نشود زمستان سختی خواهیم داشت.

کد خبر 986805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha