۱۰۰ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف و ضبط شد

سردار مهدیان نسب از برخورد قاطع نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه خبرداد و گفت: طی روزهای اخیر۱۰۰کیلوگرم تریاک در آزادراه خرم‌زال کشف شد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« محمد مهدیان نسب» امروز(5 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جتمعه صیانت می کند.

 

فرمانده انتظامی لرستان از برخرود قاطع پلیس با هرگونه بی نظمی خبرداد و افزود: صیانت از نظم و امنیت جامعه مهم ترین رویکرد نیروی پلیس است.

 

وی ازکشف مواد مخدر در آزاد راه خرم زال خبرداد و تصریح کرد: با کسب خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال موادمخدر از جنوب کشور به سطح استان دارند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

سردار مهدیان نست بیان کرد: ماموران با اجرای ایست و بازرسی خودرو مذکور در آزادراه خرم زال و توقف آن، ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ تحویل مراجع قضائی شدند گفت: شهروندان هرگونه خبر و گزارش در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کد خبر 986838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha