محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: همزمان با نهم ربیع الاول و آغاز امامت صاحب عصر (عج) محفل انس با قرآن کریم با حضور اعضا و فعالان این کانون در مسجد جامع روستا برگزار شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با نهم ربیع الاول و آغاز امامت صاحب عصر (عج) محفل انس با قرآن کریم با حضور اعضا و فعالان این کانون در مسجد جامع روستا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت از مهمترین اهداف برپایی این محفل قرآنی بود.

 

وی اعلام داشت: این محفل قرآنی با مشارکت نوجوانان و جوانان این روستا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

محرمی یادآور شد: چنین برنامه های قرآنی قدرت فرهنگی فعالان کانون های مساجد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می دهد و باید در راستای ترویج چنین برنامه های گام برداشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: فرهنگ انتظار یک مسئله جهانی در بین ادیان است و باید با تقویت این حوزه زمینه مبارزه با افکار انحرافی و تکفیری در سراسر جهان پرداخت.

 

محرمی خاطر نشان کرد: جبهه فکری کانون های مساجد ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت برای مقابله با افکار الحادی و تکفیری است.

 

کد خبر 986901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha