افتتاح ۱۲ پروژه شهری در گرگان

مرتضوی گفت: ۱۲ پروژه شهری با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در گرگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محمد مرتضوی» عصر امروز(دوشنبه 5 آبان) در آیین بهره برداری از 12 پروژه شهر گرگان اظهار کرد: 55 میلیارد تومان برای 12 پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید هزینه صرف شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: از همکاران شورای اسلامی شهر گرگان که با فرصت همه لوایح شهری را رصد می کنند تشکر می  کنم و با این همراهی توانستیم در این بحران های اقتصادی این پروژه ها را پیش ببریم.

 

مرتضوی بیان کرد: شورای شهر شهر گرگان و شهرداری در همه حوزه ها حرف زیادی برای گفتن دارد و در این 12 پروژه سه پروژه برای توسعه فضای سیز است و این نشانه عزم راسخ مدیران شهری برای رسیدن به شهر پاک است.

 

وی به بهره برداری از پارک شطرنج نخستین پارک تخصصی گرگان اشاره کرد و یادآور شد:  این برای نخستین بار است که در مجموعه استان چنین پارک تخصصی اتفاق می افتد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ابراز داشت: شهرداری تفاهم نامه خوبی با سازمان جهاد کشاورزی منعقد کردند و براساس آن چهار  هکتار به یک پارک شهری تبدیل می شود و امروز نیاز داریم این موضوع هر چه زودتر در هیئت دولت مورد تصویب قرار گیرد تا بتوانیم این پروژه را آغاز کنیم.

 

مرتضوی به پروژه شهرداری برای مرمت و بهسازی بافت تاریخی اشاره کرد و  گفت: هم افزایی خوبی در این حوزه اتفاق افتاده و نیاز داریم که در این بخش شهرداری مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی افزود: در بافت تاریخی گرگان در بیش از 10 نقطه خانه های بافت تاریخی در دست مرمت است و این واحدها با کاربری های مختلف در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 986971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha