ضرورت  هوشمندسازی شهرهای گلستان

حق شناس گفت: دستگاه های اجرایی برای هوشمندسازی شهرها در کنار شهرداری های استان گلستان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(دوشنبه 5 آبان) در آیین بهره برداری از 12 پروژه شهر گرگان اظهار کرد: مجموعه پروژه های شهری گرگان که امروز به بهره برداری رسید ناشی از همکاری شورای شهر و شهردار است و برنامه های شهرداری در یک بازه زمانی سه ساله بیانگر آن است که مجموعه مدیریت شهری به پروژه های ماندگار فکر می کند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: مجموعه پروژه های شهر گرگان اگر عملی شود زیرساخت مهمی در شهر گرگان اتفاق می افتد.

 

حق شناس افزود: خروجی خدمات دولت قطعاً منجر به این می شود که مردم از یک حداقل رفاه نسبی بهره مند شوند.

 

وی بیان کرد: یک هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری های استان گلستان است و تقریباً 60 درصد آن متعلق به شهرداری گرگان بود، در سال گذشته 580 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های استان اختصاص یافت که بیش از 50 درصد آن متعلق به شهر گرگان بود.

 

حق شناس افزود: در استان گلستان تنها دو شهرداری گرگان و گنبدکاووس درآمدهای متناسب با هزینه دارد و سال گذشته  دولت 300 میلیارد تومان  به شهرداری ها کمک کرده است.

 

وی افزود: پروژه سرمایه گذاری ملل که از سال گذشته در حال پیگیری است نزدیک به 70 هزار متر بنا دارد که قرار است سرمایه گذاری اتفاق بیفتد و به مالک تاکید کردیم که پروانه اخذ شده و باید کار را آغاز کند.

 

استاندار گلستان افزود: در عصر کرونا به سر می بریم و سبک زندگی در شهرهای مختلف تغییر کرده و باید از این فرصت استفاده کنیم و به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم.

 

حق شناس به هوشمندسازی شهر اشاره کرد و  افزود: همه دستگاه های اجرایی برای هوشمندسازی در کنار شهرداری  هستند تا مردم کمتر به دستگاه های اجرایی مراجعه کنند.

 

کد خبر 986981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha