اتمام پروژه شهربازی گرگان نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

دادبود گفت: اتمام پروژه شهربازی که پیش از این به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت با افزایش قیمت ها نیاز به یک هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» عصر امروز(دوشنبه 5 آبان) در آیین بهره برداری از 12 پروژه شهر گرگان اظهار کرد:  فاز دوم بهسازی بافت تاریخی گرگان  از محله سرچشمه تا بازار نعلبندان در قالب کف سازی و دیوار سازی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شد، همچنین در فاز نخست از محله مصلی تا تکایای سرچشمه این بهسازی رقم خورده است.

 

شهردار گرگان ادامه داد: با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) نسبت به تحویل ملکی در انبار جهاد که برای بازگشایی معابر خیابان معروف به لادن به ارزش نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان اقدام کردیم.

 


دادبود بیان کرد: پارک شطرنج از پارک های تخصصی برای بازی شطرنج در نظر گرفته شده که امروز به بهره برداری رسید و همچنین پارکی در محله کمتر برخوردار اوزینه در حال بهره برداری است و با همکاری سپاه استان دو سوله ورزشی نیز در منطقه اوزینه و انجیراب در حال ساخت است.

 

وی یادآور شد: کانال هدایت آب های سطحی در منطقه انجیراب و افسران با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان آماده بهره برداری است و همچنین سایت اتوبوسرانی از محل چهارشنبه بازار قدیم به بلوار خلیج گرگان جابه جا شده است.

 

شهردار گرگان تصریح کرد: کارکنان شهرداری هنگام آبیاری فضای سبز و بلوارها با مشکل رو به رو بودند و این مهم باعث گره های ترافیکی در سطح شهر می شد که با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به ایجاد سیستم آبیاری تحت فشار در بلوارهای شهر اقدام کردیم.

 

دادبود تصریح کرد: مرکز موزه اسناد شهری در خانه دارویی با دو میلیارد تومان اعتبار انجام شده و یک میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن اختصاص یافته است.

 

وی به اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر گرگان اشاره کرد و افزود: پروژه شهربازی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان در گرگان آغاز شده است اما با افزایش قیمت ها برای اتمام این پروژه به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

کد خبر 986984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha