کارآمدی، انقلابی بودن و داشتن روحیه نیکوکاری از ویژگی های مهم جوانان است

آسوده با بیان اینکه جوانان باید روحیه نقد پذیری داشته باشند، گفت: کارآمدی و موثر بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن، داشتن رفتارهای انقلابی، عالم بودن و داشتن روحیه نیکوکاری از جمله ویژگی های مهم جوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز(۵ آبان) در جمع هیئت اندیشه ورز جوان با بیان اینکه کمیته امداد در گام دوم انقلاب پویا، فکور، الهام گرفته از ارزشهای دینی و انقلابی با رویکرد نیکوکارانه و خدمت رسانی مطلوب است، افزود: درک شرایط سخت توسط مدیران ضروری است و تا در شرایط جنگ اقتصادی درک عمیق و درستی از این مساله نداشته باشند، نمی توانند به مردم خدمت مناسب ارائه دهند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه جوانان امروز برای موثر بودن و نقش داشتن در گام دوم انقلاب باید مهارت تحلیل داشته باشند، اظهار کرد: درک، شناخت و تحلیل درست برای جوانان در این بخش باید مهمترین اثر را داشته باشد.

 

آسوده با بیان اینکه اندیشه ها باید همیشه جاری باشد و هیچگونه وابستگی به افراد نداشته باشد، ادامه داد: حداقل وظیفه امدادگران کمیته امداد درک درست و صحیح از واقعیت های موجود اجتماعی است.

 

وی با اعلام اینکه جوانان باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، خاطرنشان کرد: کارآمدی و موثر بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن، داشتن رفتارهای انقلابی، عالم بودن و داشتن روحیه نیکوکاری از جمله ویژگی های مهم جوانان است.

 

 

کد خبر 987005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha