فوتی کرونا در خراسان جنوبی دو رقمی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه‌روز گذشته با فوت ۱۱ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا، آمار فوتی‌های این بیماری در خراسان جنوبی برای نخستین بار دو رقمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۵ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی از ۲۲۲ نمونه آزمایش کرونا، ۱۵۶ مورد مثبت جدید شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این بیماران کرونایی جدید شناسایی شده تعداد ۳۳ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری و ۱۴۴ نفر از افراد سرپایی بوده اند.

 

وی در ادامه ۵۹ نفر از مبتلایان جدید شناسایی شده را مربوط به شهرستان بیرجند اعلام کرد و افزود: همچنین ۱۰ نفر در فردوس، ۲۲ نفر قاین، ۲۶ نفر طبس، چهار نفر سرایان، ۶ نفر درمیان و در شهرستان خوسف نهبندان و سریبشه نیز هر کدام یک مورد تست کرونای آنها مثبت بوده است.

 

مهدی زاده با اشاره به اینکه ۳۴۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: تاکنون از این تعداد ۲۳۲ بیمار مبتلا قطعی به کرونا هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۳۶ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: حال هشت نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

 

وی تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته با فوت ۱۱ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا، آمار فوتی‌های این بیماری در استان خراسان جنوبی برای نخستین بار دو رقمی شد.

 

مهدی زاده با اشاره به اینکه بیشترین فوتی‌های ۲۴  ساعت گذشته با ثبت پنج مورد، مربوط به شهرستان بیرجند است، گفت: تعداد کل فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی به ۲۶۰ مورد رسید.
 

 

کد خبر 987011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha