تلاش داریم باهمکاری کارمندان سرانه ایتام و محسنین افزایش یابد

رجبی وندچالی با بیان اینکه ۲هزار و ۸۰۰یتیم و بیش از ۸هزار محسنین تحت پوشش اداره کل کمیته امداد مازندران هستند، گفت: تلاش داریم با اجرای طرح«هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» سرانه این مددجویان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،  «علی رجبی وندچالی» امروز(5آبان) در نشست مدیران کل دستگاه های دولتی و خصوصی استان مازندران که با محوریت اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» برگزار شد، بیان کرد: بعد از دستور معاون اول رئیس جمهور، استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی استانداری مراحل عملیاتی شدن این طرح از ۱۵ مهر ماه آغاز شده است.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: در حال حاضر حدود هزار و ۵۰۰ کارمند با پرداخت کمترین مبلغ به ارزش ۱۸ هزار تومان به این طرح پیوستند.

 

رجبی به نشست هم اندیشی با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران که ۴۰ هزار کارمند دارد اشاره کرد و گفت: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز قول مساعد برای عضویت در این طرح را دادند.

 

وی به اهمیت و جایگاه تبلیغات و اطلاع رسانی برای موفقیت یک طرح یا پروژه اشاره کرد و عنوان کرد: با وجود این که تبلیغی در زمینه شرکت در این طرح صورت نگرفت،۱۵ هزار نفر از کارمندان کمک کردند، اگر هر کارمند ماهانه ۱۰ هزار تومان به افزایش سرانه ایتام و محسنین کمک کنند، ۲ هزار و ۸۰۰ یتیم و بیش از8 هزار محسنین استان می توانند به نقطه‌ای برساند که خرج زندگی را پیش ببرند.

 

رجبی از برگزاری نشست مشترک برای پیوستن پرسنل ناجا و سپاه کربلا مازندران به طرح «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» تا آخر هفته جاری خبر داد و افزود: تلاش داریم جامعه پزشکان استان را نیز به مشارکت در این طرح گردهم آوریم.

 

وی به همت والای کارمندان مازندران در بحث اقدامات ضد کرونایی و کمک به خط مقدم جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و اضافه کرد: در بحث بیماری کرونا از سراسر استان در همه حوزه‌ها هر کسی به اندازه توانش کمک کرده است.

 

رجبی گفت: با توجه به گزارش اداره کل کمیته امداد مازندران، ۳۰ درصد مردم استان از امکانات کمی برخوردار هستند ۷۰ درصد مابقی می‌توانند به داد این تعداد برسند.

کد خبر 987022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha