لبیک کارمندان آب و فاضلاب مازندران برای رونق بخشیدن به سفره ایتام

احمدی آزاد به همراهی و دغدغه مندی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان برای دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: اطمینان دارم همکاران خوب ما در این طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» مشارکت حداکثری خواهند داشت تا گره‌ای از مشکلات ایتام باز نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،  « احمداحمدی آزاد» امروز(5آبان) در نشست مدیران کل دستگاه های دولتی و خصوصی استان مازندران که با محوریت اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» برگزار شد، با اعلام اینکه حدود ۹۴ هزار نفر کارمند در استان داریم، بیان کرد: عوامل اجرایی این طرح تلاش دارند تا با همکاری کارمندان توجه ویژه‌ای به ایتام شود .

 

معاون شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: با توجه به فضای اقتصادی حاکم بر جامعه باید به یتیمان بیشتر توجه کرده و همیاری شود.

 

وی به همراهی و دغدغه مندی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان برای دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: اطمینان دارم همکاران خوب ما در این طرح معنوی مشارکت حداکثری خواهند داشت تا گره‌ای از مشکلات ایتام  باز نمایند.

 

احمدی آزاد به شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری دانش آموزان دربسترفضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه بخشی از دانش آموزان استان برای بهره مندی از آمزوش های مجازی فاقد امکانات به روز نظیر گوشی هوشمند و تبلت هستند و با همکاری کارمندان آب و فاضلاب استان تعدادی تبلت تهیه و دراختیار دانش آموزان نیازمند قرار داده شد.

 

کد خبر 987038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha