مقابله با آسیب های اجتماعی به برنامه ریزی همه دستگاه های اجرایی احتیاج دارد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مقابله با تهدید و آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار احمد طاهری» در دیدار با مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان داشت: معلمی شغل انبیاء است و باید همگان قدردان خدمات این قشر از جامعه باشیم.

 

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از معلمان به عنوان لشکر نظام تعلیم و تربیت کشور یاد کرد و افزود: معلمان قادر هستند با انتقال علم و دانش به روش صحیح خودش تحول در فرهنگ جامعه ایجاد کنند تا جامعه از فرهنگ غرب زدگی  به سوی فرهنگ دینی و اسلام سوق پیدا کند .

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در رشد فکری و فرهنگی جامعه نقش آفرین است، خاطرنشان نمود: از ظرفیت قدرت نرم فرهنگی آموزش و پرورش نهایت بهره برداری را ببریم.

 

سردار طاهری بر تعامل بیشتر پلیس استان با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: مقابله با تهدید و آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه های اجرای را می طلبد.

 

وی به نقش بی بدیل شهدای گرانقدر در برقراری امنیت استان و کشور اشاره کرد و افزود: ما در استان شهید کم ندادیم و تمام دستگاه ها شهید تقدیم نظام کردند ولی وقتی آموزش و پرورش شهیدی همچون شهید معلم "جواد نوروزی" که قلب ما را و جامعه را تحت تاثیر قرار داد تقدیم نظام و انقلاب می کند و این به خاطر جایگاه مهم و ویژه آموزش و پرورش و معلم است .

کد خبر 987069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha