موافقت مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی در  بهارستان

نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی در بهارستان و همچنین عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه  6 آبان تقاضای تعدادی از نمایندگان مبنی بر تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان در دستور کار مجلس قرار گرفت که نمایندگان با این تقاضای تحقیق و تفحص موافقت کردند.

 

«مهدی طغیانی»، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از جمله محورهای این تحقیق و تفحص را بررسی نحوه واگذاری عنوان کرد و ادامه داد: آقای نوروزی نماینده رباط کریم تقاضای این تحقیق و تفحص را مطرح کردند و در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت از جمله دلایل آقای نوروزی برای تحقیق و تفحص این بوده است که این نوع واگذاری باعث تضییع حقوق عمومی و بین المال شده است.

 

همچنین در ادامه، نمایندگان با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند موافقت کردند.

 

«سید محمد مولوی»، نماینده آبادان از جمله دلایل این تحقیق و تفحص را انحرافات گسترده و تنوع و تکثر تخلفات در این منطقه عنوان کرد و ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند مرداد سال 84 در کنار رودخانه های کارون و اروند و در مجاورت کشورهای عراق و کویت شروع به کار کرد اما حاصلی به جز فقر و گرانی و خرابی برای این منطقه به بار نیاورده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 987151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha