امکان آموزش به باغ‌داران و کشاورزان جهرمی به صورت تلفنی مهیا شد

پورداود از آمادگی مرکز تحقیقات کشاورزی شهرستان جهرم برای مشاوره و پاسخ تخصصی به باغداران شهرستان به صورت تلفنی و حضوری خبر داد.

«مهدی پورداود» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آمادگی مرکز تحقیقات کشاورزی شهرستان جهرم برای مشاوره و پاسخ تخصصی به باغداران شهرستان به صورت تلفنی و حضوری، گفت: باغ‌داران می‌توانند با تماس با شماره ۵۴۳۳۱۱۷۹ در ساعات اداری با مشخص کردن زمینه سئوالات تخصصی خود برای گرفتن پاسخ کارشناسان مرکز تحقیقات تعیین وقت کنند.

 

 رئیس پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جهرم، افزود: سامانه تحت وب «پات» در سال ۱۳۹۸ به منظور انتقال با سرعت و به موقع پیام های آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی فنی 10 هزار نفر از مروجین و کارشناسان کشاورزی سراسر کشور راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به ضرورت آموزش مداوم کشاورزان، عنوان کرد: توصیه بنده این است که کشاورزان و باغ داران جهرمی این برنامه جامع و مفید را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

 

پورداود خاطرنشان کرد: موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، موسسه علوم شیلاتی کشور، موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، موسسه تحقیقات پنبه، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، موسسه تحقیقات خاک و آب و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع از جمله موسساتی هستند که محصولات، دستاوردها و پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی خود را معرفی می کنند.

کد خبر 987187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha