گروه های حقوق بشری اسلامی در فرانسه دیگر احساس امنیت نمی کنند

یک گروه حقوق بشری در فرانسه اعلام کرد که در بحبوحه نگرانی هایی که برای امنیت خود در پی اظهارات جنجالی اخیر مقامات فرانسوی درباره اسلام دارد قصد دارد فعالیت های خود را در خارج از کشور افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»،یک گروه حقوق بشری در فرانسه اعلام کرد که در بحبوحه نگرانی هایی که برای امنیت خود در پی اظهارات جنجالی اخیر مقامات فرانسوی درباره اسلام دارد قصد دارد فعالیت های خود را در خارج از کشور افزایش دهد.

 

این گروه به نام «اتحاد علیه اسلام هراسی» در فرانسه در بیانیه ای در این زمینه نوشت: به عنوان یک سازمان ما دیگر احساس نمی کنیم که می توانیم کار خود را در یک محیط امن انجام دهیم زیرا زندگی ما تهدید می شود و دولت ما را به عنوان یک دشمن توصیف می کند.

 

گروه حقوق بشری «اتحاد علیه اسلام هراسی» گفت که طی هفته گذشته پس از اعلام دولت فرانسه مبنی بر انحلال این سازمان مورد حمله پیام های نفرت ، تهدید به مرگ و توهین قرار گرفته است.

 

در این بیانیه آمده است: "با استفاده از اخبار جعلی از جناح راست افراطی برخی از شخصیت های سیاسی در اطراف «امانوئل مکرون»،رئیس جمهوری فرانسه حتی سعی کرده اند حمله جمعه گذشته را به سازمان هایی که اسلام هراسی را تقبیح می کنند نسبت دهند.

 

بر اساس این بیانیه گویا پرداختن به هر دو روش تروریسم و ​​نژادپرستی از جمله اسلام هراسی از نظر مفهومی در این شرایط غیرممکن است.

کد خبر 987206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha