شهدا الگوی تقوا، ايمان و از خودگذشتگي هستند

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با تاکید بر اینکه شهدا الگوی تقوا، ايمان و از خودگذشتگي هستند گفت: مهمترين وظيفه ما تکريم خانواده‌‌هاي معظم شهداي گرانقدر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، ابراهیم کوچکزایی در دیدار با خانواده شهید تمندانی اظهار کرد: شهداء تجلي گر ايثار و پايداري در راه ايمان و اعتقاد راسخ به مباني ارزشي و اصول ديني و مذهبي هستند.

وی افزود: شهدا هيچ گاه در اين راه دچار تزلزل يا شک عقيده نشده و مسير پايمردي در راه حفظ و حراست از آرمان هاي ديني و انقلابي همچنين پيروي کامل و بدون چون و چراي طريق ولايت را با اراده اي پولادين و هدفي ارزشمند پيموده اند و آنها درس تقوا، ايمان و از خودگذشتگي را به ما آموختند و همه ما امروز بايد از خانواده شهدا بعنوان الگو و اسوه پايداري ياد کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصريح کرد: مهمترين وظيفه ما تکريم خانواده هاي معظم شهداي گرانقدر است که اين مسئوليت هرچند سنگين اما دلچسب و شيرين است و ما خداوند را براي اين نعمت شاکر و سپاسگزاريم اما آنچه قطعي و مبرهن است هيچ گاه نخواهيم توانست حق مطلب تکريم و تعظيم را براي شما خانواده هايي که مظهر صبر و بردباري در راه دين بوده ايد به جا آوريم.

کد خبر 987211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha