جشن خانگی قرآن کریم توسط اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشجین گفت: جشن خانگی قرآن کریم به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) توسط اعضا و فعالان این کانون برپا شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن خانگی قرآن کریم به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) توسط اعضا و فعالان این کانون برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشجین تصریح کرد: این برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا در منازل اعضای کانون برگزار شد و با زمزمه دعای فرج از درگاه خداوند متعال درخواست نابودی این بیماری را طلب کردیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های مناسبی و فرهنگی این کانون از طریق فضای مجازی پیگیری شده اما مشارکت نوجوانان و جوانان در این برنامه نقطه قوت این فعالیت ها است.

 

نوروزی بیان کرد: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت بین نسل امروز است و باید با والدین نیز فرزندان را به عنوان پیروان آن حضرت همراهی و همیاری کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: به عنوان منتظران آن حضرت وظیفه فراهم کردن زمینه ظهور با دعا و استغاثه به درگاه احدیت را داریم و امیدواریم با قرائت دعای فرج شاهد ظهور آن حضرت باشیم.

 

کد خبر 987217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha