هتک حرمت ادیان الهی شکسته شدن تمام مرزهای اخلاقی انسان ها است

کنعانی مقدم در واکنش به هتک حرمت رییس جمهور فرانسه گفت: هتک حرمت ادیان الهی شکسته شدن تمام مرزهای اخلاقی انسان ها است.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) توسط رییس جمهور فرانسه گفت: مدتهاست که شاهد جنگ روانی توسط لابی صهیونیستی در اروپا و آمریکا علیه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم. اسلام ستیزی، ایران ستیزی، شیعه هراسی و ایران هراسی همه جزو سناریوهایی است که آنها آن را دنبال می کنند و هر از چند گاهی مهره های وابسته به آنها که وابسته به درآمدهای صهیونیستی در دنیا هستند، وارد عرصه تبلیغات علیه اسلام می شوند.

 

دبیر کل حزب سبز با اشاره به آیه»یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون» (صف/8( افزود: آنها تلاش می کنند با تبلیغات و سخنان خود نور خدا را خاموش کنند و قطعا خداوند وعده کرده است که نور الهی در همه جا گسترده شود و هر چقدر آنها از این نور اکراه کنند، مانعی بر سر راه نخواهد بود.

 

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: حمله به ادیان الهی خصوصا به پیامبر اعظم (ص) حاکی از آن است که دین ستیزی هدف آنهاست، مسلمانان قبل از اعتقاد به پیامبر الهی معتقدند که انبیای الهی موسی کریم الله(ع)، عیسی روح الله(ع) و محمد رسول الله(ص) انبیای الهی هستند و وقتی توهین به پیامبر اکرم (ص) می شود، آنها حضرت عیسی(ع) و موسی (ع) را قبول ندارند و دین ستیزی و سکولار هدف اصلی آنهاست و در پی آن هستند تا تفکرات لاییک را در دنیا گسترش دهند.

 

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مقابل این تفکر ایستاده است و مقاومت می کند. معتقدم نه فقط جهان اسلام بلکه جهانی که معتقد به ادیان الهی است، باید در مقابل اهانت به پیامبر اکرم (ص) و انبیای الهی بایستند.

 

این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: معتقدم به خصوص واتیکان باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و نگذارد ادیان الهی مورد هتک حرمت قرار بگیرند. هتک حرمت ادیان الهی و تزلزل این ادیان یعنی شکسته شدن تمام مرزهای اخلاقی، انسانیت و ایمان میلیاردها انسان که در جهان زندگی می کنند و این رفتار (هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص)) خطای بزرگی است که برخی سیاستمداران مانند مکرون و روزنامه های وابسته به صهیونیست آن را دنبال می کنند.

 

 

کد خبر 987220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha