۲ دانش‌‌آموز نخبه خوزستانی تجلیل شدند

آیین تجلیل از نخبگان بنیاد البرز امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد که در این مراسم ۲ نفر از دانش‌‌آموزان خوزستان تندیس این مراسم را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، آیین تجلیل از برگزیدگان و نخبگان بنیاد البرز صبح امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس با حضور حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

 

«حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز» مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در مراسم استان خوزستان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تقدیر از بنیاد البرز اظهار کرد: امیدواریم با توسعه وقف در پژوهش‌های علمی زمینه تحقق شکوفایی علمی در کشور را شاهد باشیم.

 

«حیدر ارشدی» مدیرعامل بنیاد نخبگان البرز نیز به صورت ویدئو کنفرانس ضمن بیان گوشه از فعالیت‌های این بنیاد تصریح کرد: 51 نفر از دانش‌آموزان کشور شایسته دریافت این جایزه هستند که به نوبل ایران معروف است و امیدواریم زمینه پیشرفت علمی کشور با تکیه بر این نوجوانان روز به روز بیشتر شود.

 

در این مراسم از تلاش‌های علمی ابوالفضل دلفی‌زاده و نیلوفر رستمی سرمور به عنوان دانش‌آموزان نخبه استان خوزستان و شایسته دریافت تندیس بنیاد البرز تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 987245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha