توهین به ادیان توحیدی و  ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) آزادی بیان نیست

حجت الاسلام یاقوتی گفت: خداوند متعال در آیه ۶۱ سوره توبه جزای اهانت کنندگان به پیامبر (ص) را مشخص کرده است و عذاب سخت در انتظار افرادی کوته فکر توهین کنندگان به ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) خواهد بود.

حجت الاسلام «ابوالفضل یاقوتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خداوند متعال در آیه 61 سوره توبه بیان می کند که «برای آنها که رسول را آزار دهند عذابی دردناک مهیّاست» و از این آیات بر می آید که جزای اهانت کنندگان به پیامبر (ص) را مشخص کرده است و عذاب سخت در انتظار افرادی کوته فکر توهین کنندگان به ساحت پیامبر مکرم اسلام (ص) خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا تصریح کرد: طی ماه های اخیر توهین های بسیاری از سوی نشریات و سیاستمداران اروپایی به قرآن کریم و پیامبر به بهانه آزادی بیان بوده ایم و امیدواریم بزودی شاهد عذاب دردناک آنها باشیم.

 

وی یادآور شد: هیچ مسلمان آزاده ای در برابر این توهین ها ساکت نخواهد نشست و این اقدام های شرم آور را محکوم خواهیم کرد اجازه نخواهیم داد به بهانه واهی آزادی بیان دین مبین اسلام را مورد هتک حرمت قرار دهند.

 

حجت الاسلام یاقوتی افزود: سکوت سیاستمداران کشورهای عربی در برابر این توهین ها نشان می دهد که نمی توانند به اربابان خود بفهمانند که نباید به دین مبین اسلام هتک حرمت کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا خاطر نشان کرد: با توجه به بیماری کرونا و عدم تجمع مسلمانان برای محکومیت این توهین ها، سیاستمداران اروپایی به نسبت به این مسئله جریح تر شده اند اما باید بدانند که خداوند متعال شاهد و ناظر اعمال پلید شیطان صفان هست و نامه اعمال آنها هر روز سیاه تر می شود.

 

حجت الاسلام یاقوتی اعلام داشت: توهین به ادیان توحیدی آزادی بیان نیست بلکه کوته فکری برخی سیاستمداران اروپایی از تفسیر آزادی بیان است البته با این کار زمینه توهین به ادیان توحیدی را در کشورهای خود فراهم می کنند.

 

وی بیان کرد: فعالان کانون های مساجد با شعار «فداک یا رسول الله» در برابر این توهین ها خواهد ایستاد و محکومیت چنین حرکت های شیطانی را اعلام خواهند کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک سینا یادآور شد: همدلی کشورهای مسلمان زمینه کاهش تکرار چنین توهین هایی را به دین مبین اسلام را فراهم خواهد کرد.

 

کد خبر 987246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha