توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در روستای سیساب

مدیر کانون فرهنگی و هنری طریق النور روستای سیساب از توزیع بسته های غذایی و پک های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

«سارا رنجبر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم با اطلاع رسانی و تبیین مسائل بهداشتی، مردم را نسبت به خطرات این ویروس آگاه کرده و آنان را به رعایت پروتکل های بهداشتی توصیه کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری طریق النور مسجد بنی هاشم روستای سیساب شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه در این ایام کسب و کار اهالی روستا از رونق افتاد، به توزیع بسته های غذایی در میان خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت: در این راستا 20 بسته غذایی توزیع شد.

 

وی ارزش هر بسته را 500 هزار ریال اعلام کرد و با بیان اینکه این مرحله از کمک رسانی در قالب طرح کمک های مومنانه صورت گرفت، افزود: در مرحله بعدی هم با کمک خیران 15 بسته غذایی شامل روغن، برنج، خرما و رب گوجه فرنگی میان 15 خانوار توزیع شد.

 

رنجبر، توزیع گوشت گرم برای 70 خانوار را از دیگر برنامه ها اعلام کرد که در قالب این طرح، برای هر خانوار بسته های گوشت یک کیلویی در نظر گرفته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری طریق النور مسجد بنی هاشم روستای سیساب شهرستان بجنورد، توزیع ماسک، ژل ضدعفونی کننده دست و مایع ضدعفونی سطوح را هم به برنامه های اجرا شده کانون افزود و گفت: این لوازم برای 200 خانوار روستا تهیه و توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های کانون به شمار می رود، به دیدار با خانواده شهید «علی حسن زاده» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه والدین این شهید بزرگوار در قید حیات نیستند، در منزل برادر این شهید که ایشان هم از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند، حضور یافتیم.

 

 رنجبر، اجرای طرح انس با قرآن کریم، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و مسابقه آشپزی ویژه بانوان به صورت مجازی را به دیگر فعالیت های کانون در این ایام افزود.

 

 

کد خبر 987275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha