تعلل در انتخاب شهردار فرصت‌سوزی در خدمت به مردم است

فرماندار شهرستان پیشوا با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی شهر جلیل‌آباد گفت: تعلل در انتخاب شهردار فرصت‌سوزی در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان  پیشوا در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر جلیل آباد گفت:‌چند ماهی است که شورای اسلامی جلیل آباد از روستا به شهر تبدیل گردیده ولی در این مدت اصلی‌ترین وظیفه شورا یعنی انتخاب شهردار تحقق نیافته است.

وی ادامه داد: با وجود تلاش‌ها و خدمات صورت گرفته انتظار می‌رفت که شورای اسلامی این شهر با تعجیل در انتخاب شهردار سرعت خدمات‌دهی به مردم را افزایش دهد اما تعلل صورت گرفته موجب فرصت‌سوزی در خدمت به مردم شد.

عباسی این فرصت سوزی ها را به ضرر مردم دانست و تصریح کرد: هیچ مانع و عذری نباید موجب عدول در انجام این وظیفه مهم شورا می‌گردید و اکنون لازم است شورای اسلامی شهر جلیل‌آباد ظرف امروز تا فردا نسبت به انتخاب شهردار با مد نظر قرار دادن موارد قانونی اقدام نماید تا به انتظارات مردم به شایستگی پاسخ داده شود.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: حق انتخاب شهردار فقط در حیطه وظایف و انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر است و هیچ فردی نمی‌تواند فشار یا تحمیلی را وارد نماید و انتخاب فردی با تجربه و پاکدست و با اکثریت آرا برای تصدی شهرداری جلیل‌آباد موجب توسعه منطقه و افزایش سطح خدمات به مردم می‌شود.

عباسی در پایان گفت: ضروری است با انتخاب شهردار و تعجیل و تسریع در تاسیس شهرداری تاخیر ایجاد شده جبران و رضایتمندی مردم حاصل شود.

کد خبر 987279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha