طرح اردوی جهادی محله محور سپاه پرند برگزار می شود

فرمانده سپاه شهر پرند شهرستان رباط کریم گفت:طرح اردوی جهادی محله محور سپاه حیدر کرار با مشارکت سازمان ها و ادارات در شهر پرند اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،جلسه هماهنگی و اجرایی شدن طرح اردوی جهادی محله محور شهر پرند با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، شرکت عمران، فرمانده انتظامی و کلانتری ادارات آب ، برق،گاز،مخابرات و سایر مسئولان و بسیجیان شهر پرند برگزار شد.

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند شهرستان رباط کریم بیان کرد: با حضور سپاه در شهر پرند اقدامات خوبی صورت‌گرفته است که شاخص ترین  این حرکت فرهنگی اجتماعی سپاه، برگزاری نمایشگاه و نمایش ارزشی و فاخر میدانی هفته دفاع مقدس معبری به آسمان بود که الحق و الانصاف تاثیرات آن را در شهر پرند شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این حرکت جهادی محله محور شهر پرند هم اقدام به جا و در خور تحسین سپاه حیدر کرار(ع) است که باعث  مشارکت و همکاری و همیاری تمام سازمان ها و ادارات و ارگان ها شده است و گره ای از مشکلات‌مردم فهیم‌ پرند را باز می کند.

امام جمعه پرند با تشکر از اقدامات سپاه گفت:خدا را شاکریم در این شرایط اقتصادی کرونا مردم ، مسئولان را در کنار خود حس می کنند و اجر و پاداش اینگونه حرکات جهادی در پیشگاه خداوند متعال محفوظ می باشد و امیدوارم همینطور شاهد مشارکت های مسئولان برای پیشرفت و خدمت به مردم و شهروندان پرند باشیم.

سرگرد افشین ارشدی فرمانده سپاه شهر پرند در این جلسه اظهار داشت: طرح اردوی جهادی محله محور سپاه حیدر کرار با مشارکت سازمان ها و ادارات در شهر پرند اجرا می شود و امیدواریم بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به همشهریان عزیز داشته باشیم.

کد خبر 987288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha