سلامت مردم را قربانی منافع برخی افراد نمی‌کنیم

حیدری با بیان اینکه سلامت مردم را قربانی منافع برخی افراد نمی‌کنیم گفت: با افرادی که به خاطر منافع شخصی در شرایط کنونی سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد حیدری» ظهر امروز (سه‌شنبه 6 آبان) در نشست ستاد مبارزه با کرونا خرمشهر، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود دولت و دولتمردان را تصدیق کردند اظهار کرد: ما به عنوان سربازان مقام عظمای ولایت به خاطر این موضوع به خود می‌بالیم که در چنین روزهای سختی به فریاد همه ما می‌رسند و امورات را هدایت می‌کنند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: حمایت ویژه رهبر معظم انقلاب از دولت و به ویژه رئیس جمهور به ما تاکید می‌کند که بیشتر از گذشته برای رفع مشکلات مردم پایمردی و تلاش داشته باشیم.

 

وی ضمن تقدیر مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و تقدیر پذیرش این پست توسط دکتر پروین تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت دکتر سلمان‌زاده و هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی آبادان در بخش بهداشت و درمان خرمشهر و بیمارستان ولیعصر (عج) شاهد تحولات چشمگیری بودیم.

 

حیدری با بیان اینکه همه ما در خرمشهر مکلف به هم‌افزایی مدیریتی هستیم اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی و اولویت رهبر عظیم‌الشان به سلامت جامعه، بر همه ما به عنوان نمایندگان عالی دولت واجب است که در این مسیر گام برداریم.

 

وی بر لزوم خدمت همه مسئولان به حوزه سلامت در شرایط فعلی تاکید کرد و ادامه داد: نباید این فرصت را از خود دور کنیم و در این حوزه اقدامات جدیدی را شکل دهیم.

 

فرماندار ویژه خرمشهر از وجود 17 هزار نفر دارای بیماری‌های زمینه‌ای و پرریسک نسبت به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد باید مرتب پایش و ارزیابی شوند و در این مسیر می‌توان از ظرفیت افراد خیر نیز بهره گرفت؛ طبق آمارها بعد از این افراد، خانم‌های خانه‌دار در استان خوزستان نزدیک به 33 درصد موارد ابتلا را به خود اختصاص داده‌اند و باید بر اساس این شاخص‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که علاوه بر ویروس کرونا چندین ویروس دیگر نیز در کمین هستند و اگر همه آنها فعال شوند شاهد بحران خطرناکی در خرمشهر خواهیم بود ابراز کرد: آنچه امروز مشاهده می‌شود کمرنگ شدن توجه به استفاده از ماسک و فاصله‎‌گذاری اجتماعی است و در این خصوص با افرادی که این مسائل را رعایت نکرده یا در چنین شرایطی مثلا اقدام به عرضه قلیان می‌کنند با قدرت برخورد خواهیم کرد.

 

حیدری عنوان کرد: به عقیده بنده در موقعیت کنونی هر فردی در حوزه سلامت خلاف قانون و یا منویات مقام معظم رهبری عمل کند در واقع با دشمن همکاری کرده است و باید به صورت جدی با وی برخورد شود.

 

وی از انتخاب سه گروه نظارتی و بازرسی در شهرستان خرمشهر خبر داد و یاد آور شد: این گروه‌ها باید عملیاتی شوند و نباید سلامت مردم را قربانی منافع افرادی بکنیم که ارزش کار جبهه سلامت را نمی‌دانند.

 

کد خبر 987299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha