ضرورت وحدت عمومی در برابر استکبار جهانی/ وحدت مانند استکبار ستیزی از مبانی اسلام ناب محمدی است

​حجت الاسلام احمدی گفت: وحدت عمومی برادران شیعه و سنی در کنار هم در برابر استکبار یک ضرورت است که از فضای اهانت مستکبران به مقدسات اسلامی جلوگیری می کند.

حجت الاسلام «احمد رضا احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: موضوع استکبارستیزی برگرفته از کلام الله مجید و مبانی اسلام ناب محمدی به شمار می رود و همینطور وحدت امت اسلامی از مبانی وحیانی و مورد تاکید ائمه اطهار(علیه السلام) است در عصر ما به طور عام مرجع تقلید و به طور خاص  ولی فقیه به آن تاکید دارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حضرت امام راحل عظیم شان در نگرش اجتماعی و انتقال روحیه و مفاهیم استکبارستیزی به نسل آینده همواره در طول چهل سال گذشته  به مناسبت 13 آبان سالروز  تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و تبعید حضرت امام(رحمه الله علیه)  که روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است راهپیمایی عظیمی در سطح ملی و در برخی از کشورهای اسلامی برگزار می شد.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همینطور تاکیدات مقام معظم رهبری که خود را ملزم به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا می داند و به عنوان مقلد آن بزرگوار مکلف هستیم به این توصیه ها عمل کنیم و لذا امسال برای نخستین بار راهپیمایی 13 آبان را در سطح کشور و استان گلستان برگزار نمی شود.

 

وی افزود: اما در راستای برافراشته نگهداشتن این پرچم استکبارستیزی در یوم الله 13 آبان انقلاب اسلامی، اجتماع حدود یک هزار نفری را در یک فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مرکز استان برگزار می کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  یادآور شد: دو فرصت امسال ما در یوم الله 13 آبان داریم یک فرصت بحث شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، انسان کامل و بی نظیری است که توسط دستگاه حاکم سلطه یعنی استکبار و شخص رئیس جمهور آمریکا یعنی ترامپ ملعون به شهادت رسیده است و از حضور این انسان مجاهد امسال محروم هستیم و این مهم فرصتی برای نشان داده انزجار و بیزاری انقلاب اسلامی نسبت به فرعون جهانی است.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: فرصت دوم  تقارن ایام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با هفته وحدت است و همانطور که بیان شد هفته وحدت همانند استکبار ستیزی از مبانی کلامی اسلام ناب محمدی به شمار می رود.

 

وی افزود: خداوند در قرآن کریم تاکید دارند «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم» و باید به این دستور قرآن کریم عمل کنیم و لذا هفته وحدت فرصتی است که در درون نظام وحدت امت اسلامی از طوایف و سلیقه های مختلف را به نمایش بگذاریم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به ضرورت وحدت عمومی در برابر استکبار جهانی تاکید کرد و گفت:  برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع چه به مناسبت 13 آبان و چه به مناسبت 17 ربیع الاول، میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) حضور خواهند داشت و مطابق با سیر پیامبر مکرم اسلام در برابر  استکبار خواهند ایستاد.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که اروپائیان در یکی از مجلات فرانسوی نسبت به پیامبر مکرم اسلام اهانت می کنند و رئیس جمهور خبیث فرانسه دستور می دهد که این تصویر در معابر فرانسه نصب شود و ما باید با وحدت خود نشان دهیم تابع پیامبر مکرم اسلام هستیم.

 

کد خبر 987313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha