توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه توفیقی الهی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه(ع) را توفیقی الهی خواند و گفت: مردم لرستان در زمینه شرکت و توسعه بقاع متبرکه ائمه(ع)زبانزد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(6آبان) در جلسه مبادله تفاهم نامه هزینه ساخت پروژه عظیم صحن حضرت زینب(س) و توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت و احترام به اهل بیت(ع) و توسعه و عمران  بیت‌هایی که محل ذکر خداوند هستند از وظایف مهم ما است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه را توفیقی الهی خواند و ادامه داد: این اقدام توسط افرادی انجام می شود که تجارت و مال دنیا آنها را از ذکر، یاد خدا و برپایی شعائر الهی غافل نکرده است.

 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن که خدای متعال اجازه داده است خانه‌هایی  محل ذکر خداوند باشند و این خانه‌ها باید گرامی داشته شوند، خاطرنشان کرد: توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه(ع) امری مهم در این راستا است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حب اهل بیت(ع) را راه موفقیت دنیا و آخرت عنوان کرد و بیان داشت: مردم لرستان به حب و دوستی با اهل بیت (ع) مشهور هستند.

 

امام جمعه خرم آباد به حضور و نقش آفرینی مردم لرستان در زمینه عمران بقاع متبرکه ائمه(ع)، یادآور شد: مردم استان ما با وجود مسائل مال و تنگناها همواره در شرکت توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه(ع) زبانزد هستند.

کد خبر 987334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha