۱۰ آلبوم موسیقی سنتی در دست تولید داریم/ موسیقی خوب با موسیقی سنتی گره خورده است

عرفان پور با بیان اینکه امسال ۶ آلبوم برجسته موسیقی تولید کردیم ، گفت: در فضای آواز سنتی با دو سه نفر از بزرگان همکاری داشتیم و آثاری همچون «نجوای جان» را منتشر کردیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی« در آینه» عصر امروز ششم آبان با حضور تعدادی از هنرمندان و مدیران حوزه هنری در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد. این مراسم به صورت آنلاین از صفحه اینستاگرام مرکز موسیقی حوزه هنری و موسسه سوره سپهر هنر پخش شد.

 

«میلاد عرفان پور» در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان، گفت: خوشحالم که در این شرایط یا رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم چنین جمعی را شکل دهیم. طبیعتا در چنین اتفاق و مجالسی هدف اصلی حفظ فرهنگ اصیل موسیقی سنتی است که همانا حفظ هویت ملی ما در گروی این مهم است.

 

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری، آلبوم « در آینه» را اثری فاخر دانست و افزود: اشکان کمانگری ، خواننده این اثر از تربیت شدگان مکتب استاد شجریان است. استاد بهروزی نیا ، آهنگساز این آلبوم  در فضای موسیقی شناخته شده اند. آهنگسازی ایشان لطیف است . از ده ها سال پیش ایشان را می شناسیم . ایشان از اولین هنرمندانی هستند که با حوزه هنری همکاری داشتند. استاد بهروزی نیا جزو هنرمندانی هستند که دنبال نام و نشان نبودند اما کارهای ایشان ماندگار است.

 

وی  با بیان اینکه موسیقی خوب با موسیقی سنتی گره خورده است، اظهار داشت: مرکز موسیقی حوزه هنری در گونه های مختلف موسیقی تلاش می کند که موسیقی خوب تولید و ترویج کند. امسال حدود 6 آلبوم برجسته منتشر کردیم. سال قبل آلبوم شمس جان را منتشر کردیم. امسال آلبوم هایی همچون جان جهان، در دور دست، شهر مناجات را منتشر کردیم.  در فضای آواز سنتی با دو سه نفر از بزرگان همکاری داشتیم و آثاری از آنها همچون نجوای جان را منتشر کردیم. دو سه اثر دیگر هم در راه است. حدود 10 آلبوم دیگر در فضای موسیقی سنتی در دست تولید داریم.

 

آلبوم موسیقی «درآینه»  یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده  از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری است. خوانندگی این آلبوم توسط اشکان کمانگری که از شاگردان استاد شجریان بوده، صورت گرفته است. آهنگسازی  این آلبوم موسیقی بر عهده حسین بهروزی نیا بوده است.

 

گفتنی است، آلبوم موسیقی «در آینه» با شماره ثبت اثر به شماره ۹۹- م/۳۷۵ در مرکز موسیقی حوزه هنری تولید و رونمایی شد و از امروز ، سه شنبه ششم آبان ماه سال ۱۳۹۹ به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

کد خبر 987353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha