عزم جدی مسئولین برای برخورد با متخلفان بهداشتی در تالش

حیدرنیا از عزم جدی مسئولین ذیربط برای برخورد با متخلفان بهداشتی در شهرستان تالش خبر داد.

«بختیار حیدرنیا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا و موارد بستری شهرستان تالش هر لحظه در حال افزایش است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه کارشناسان و بازرسان بهداشتی هر لحظه از شبانه روز در بازدیدها و بازرسی های مستمر خود بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط متصدیان و صاحبان واحدهای صنفی نظارت کامل خواهند داشت، افزود: بازرسان و کارشناسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی بدون اغماض با متخلفان برخورد می کنند.

 

وی به بازدید مسئولان نظارتی از واحدهای صنفی تالش اشاره کرد و گفت: در این بازدیدهای مشترک معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، رییس اتاق اصناف، رییس اداره اماکن نیروی انتظامی، رییس اداره صمت و کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان تالش حضور داشتند.

 

حیدرنیا گفت: در این بازدیدها بر همکاری و انجام نظارت های مستمر و مشترک بین ادارات نظارتی شهرستان از مراکز تولید و عرضه کالا و خدمات و برخورد جدی با هرگونه تهدیدات بهداشتی علیه مردم تاکید شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش خاطرنشان کرد: در این بازدیدها همچنین از مردم و صاحبان واحدهای صنفی خواسته شد تا با رعایت اصول بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضمن حفظ سلامتی خود در تامین سلامت جامعه نیز مشارکت مسئولانه داشته باشند .

کد خبر 987383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha