شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان اهانت به پیامبر اکرم را محکوم کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه ای اهانت به حضرت رسول (صلی الله علیه وآله) و مقدسات مسلمین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در پی اهانت به حضرت رسول (ص) و مقدسات مسلمین به شرح ذیل است: 

 

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 


" و ما أرسلناک إلا رحمه للعالمین"
 
نظام استکباری و جهان‌خواران از نفوذ اسلام حقیقی در میان مردم دنیا هراسان اند، چرا که پیام اسلام پیام انسانیت، عزت، سربلندی و عدالت است. 

 


توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) و در پی آن حمایت دولت و رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه با پوشش و بهانه آزادی بیان، مهر تایید دیگری بر رذالت و پستی غرب بود. بی آن که بدانند امت هوشیار و متحد مسلمانان جهان به خصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی خواهند بود. 

 


در برهه‌ای از تاریخ شیطان صفتان برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود سر مبارک فرزند پیغمبر آخرالزمان را به نیزه زدند و در شهر گرداندند و اکنون نیز با نام و پوشش آزادی بیان توهین های بزرگ و نابخشودنی خود را نثار پیام‌آور محبت و رحمت می کنند. 

 


بدون شک اعتقاد راسخ تمامی مسلمانان عالم بشریت بر آن است این اقدام یک گناه بزرگ و نابخشودنی است که نه ‌تنها اهانت به یکی از انبیای الهی بلکه اهانت به تمامی پیامبران مظهر رحمت و مهربانی است که هر یک ادامه‌دهنده راه دیگری بودند. 

 

 


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن محکومیت این اقدام جاهلانه از تمامی انسان‌های بصیر جهان خصوصاً نخبگان و دانشگاهیان انتظار دارد تا با محکومیت این اقدام ننگین مشت محکمی بر دهان استکبار و اسلام ستیزان جهانی باشند.

 

 

 

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان

کد خبر 987401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha