۲ میلیارد تومان کمک مردمی در خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

دلباز گفت: بیش از ۲ میلیارد تومان مشارکت مردمی برای نیازمندان زیرکوه طی هفت ماه نخست امسال جمع آوری شد.

«رمضان دلباز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: در شهرستان زیرکوه حدود 10هزار و 640 نفر تحت پوشش کمیته قرار دارند و این افراد 27 درصد از جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.

 

 

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه در ادامه بیان کرد: در این شهرستان 2 هزار و 970 خانوار از این نهاد حمایتی مستمری دریافت می کنند و 241 کودک یتیم و 471 محسنین تحت پوشش کمیته امداد زیرکوه قرار دارد.

 

 

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 14هزار و 700 عدد ماسک بین افراد تحت پوشش کمیته امداد در زیرکوه توزیع کردیم، افزود: طی این مدت 155 بسته بهداشتی با اعتباری بالغ بر 91میلیون و 749 هزار تومان بین 9هزار و 420 نفر از افراد تحت پوشش توزیع شده است.

 

 

 

دلباز در ادامه گفت: طی ماه های رمضان و محرم و اربعین حسینی بحث توزیع 31 هزار و 900 پرس غذای گرم با اعتباری بالغ بر 381 میلیون تومان بین مددجویان 30 روستای بخش زیرکوه در دستور کار داشتیم.

 

 

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه با اشاره به اینکه پویش ایران همدل طی 3 مرحله در این شهرستان اجرا شده است، ادامه داد: در این راستا یک هزار و 602 بسته غذایی و 915 بسته تحصیلی به ارزش 411 میلیون تومان تهیه شده بود و بین مددجویان این شهرستان توزیع کردیم.

 

 

 

وی به توزیع گوشت قربانی در روز عید سعید قربان اشاره کرد و افزود: در این روز یک هزار و 961 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش 196 میلیون تومان بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی در زیرکوه توزیع شده است.

 

 

 

دلباز با بیان اینکه طی هفت ماه ابتدای امسال 2میلیارد و 481 میلیون تومان کمک مردمی در این شهرستان جمع آوری شده است، ادامه داد: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد داشته است و در این بازه زمانی 32 طرح اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای افراد واجد شرایط ایجاد کردیم.

 

 

 

مدیر کمیته امداد زیرکوه در پایان به بحث احداث مسکن محرومین اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری 70 واحد مسکونی محرومین با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال به بهره برداری رساندیم و 66 واحد مسکونی دیگر نیز در دست احداث قرار دارد.

کد خبر 987402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha