برگزاری یادواره ۱۱ شهید دانش آموز «علامرودشت» لامرد

یادواره ۱۱ شهید دانش آموز بخش «علامرودشت» شهرستان لامرد همراه با تجلیل از خانواده شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از لامرد، در دوران درخشان دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم برای حفاظت و پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی، با اعزام به جبهه ها به نبرد علیه باطل پرداختند که بخشی از این نیروها را دانش آموزان تشکیل می دادند.

 

دانش آموزان بسیجی در حالی کلاس درس خود را رها کرده و به میدان جهاد قدم می گذاشتند که جبهه های نبرد خود یک کلاس درس برای آنها بود تا درس ایستادگی، شهامت، مجاهدت و ایثار را فرا بگیرند.

 

بخش «علامرودشت» از توابع شهرستان لامرد نیز در دوران هشت ساله دفاع مقدس، مفتخر به تقدیم 11 شهید دانش آموز بود که برای حراست از نظام و انقلاب پا به عرصه های مجاهدت نهادند.

 

به منظور تجلیل از رشادت ها و دلیرمردی های این 11 نوجوان شهید دفاع مقدس، آیین یادواره شهدا به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی «شهید حسین فهمیده» بخش «علامرودشت» برگزار می شود.

 

این برنامه روز پنجشنبه هشتم آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی «مهدی هداوند»، از فرماندهان جبهه مقاومت برگزار می شود.

 

تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های این آیین است که فردا شب در جوار مقبره شهدای گمنام بخش علامرودشت انجام می شود.

 

اداره آموزش و پرورش منطقه «علامرودشت» و هیئت «خادمین شهدا» این بخش از دیگر برگزار کنندگان این یادواره شهدا است.

 

از عموم مردم این منطقه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای شرکت در این برنامه دعوت شده است.

کد خبر 987478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha