اجرای طرح «همدلی ۲۵» در  هفته وحدت به همت اهالی مسجد نظام مافی

حجت‌الاسلام حسین‌زاده از اجرای طرح «همدلی۲۵» به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) در مسجد جامع نظام مافی خبر داد.

حجت الاسلام «سید محمد تقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «همدلی 25» به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد(ص) در مسجد جامع نظام مافی خبر داد و اظهار کرد: در همدلی 25 ،125 سبد کالا به ارزش 400 هزار تومان برای ایتام، معلولین و خانواده های بدسرپرست و آسیب دیده کرونا تهیه و توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی واقع در( جنت آباد جنوبی) بیان کرد: خیرین می توانند کمک های خود را به شماره حساب 01135482580003 و شماره کارت 60379975997599141190 ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مسجد جامع نظام مافی در قالب طرح همدلی در توزیع سبد کالا، بسته های بهداشتی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و سمپاشی معابر، تهیه و توزیع ماسک و گان فعالیت داشته اند. همچنین توزیع 25 هزار حواله قرص نان، طبخ و توزیع غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم، آزادی زندانیان نیازمند، پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان بخشی از خدماتی است که در راستای کمک به نیازمندان صورت گرفته است.

 

یادآور می شود، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و  همچنین، در جذب افراد به مسجد هم دارای ابتکارات جالبی است به طوری که برای حضور افراد در مسجد از همان سنین کودکی برنامه ریزی می کند. مهد کودک این مسجد هم رویکرد فعالیتش کاملاً دینی است.

کد خبر 987502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha